Unboxing #5

15.9.15


Tento týden očekávám nášup knižních balíčků. Měly by být hned tři a právě dnes mi dorazil jeden z nich. Koncem minulého týdne jsem se díky komiksu Nezadaná dostala i k jiným, které mě zaujaly, i když dříve jsem je vůbec nevyhledávala. 

Nejdříve mi však dorazil komiks Anin duch, který mě zaujal nejen svojí anotací, ale mimo jiné i kladnými ohlasy ostatních čtenářů. Možná si říkáte, že komiksy jsou pro mrňata, ale nemusí tomu být vždy tak. Můžou se nad nimi pobavit i dospělí. A přesně tohle očekávám. Že své dosavadní čtení trochu odlehčím takovým typem literatury a doufám, že mě to nezklame.


 

Mohlo by se vám líbit

8 komentářů

  1. Nepoznám, avšak vyzerá to skvele :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky už ji mám přečtenou :D A bavila jsem se u toho :)

      Vymazat
  2. Vyzerá to krásne :). Aj keď prvýkrát o tom počujem :D :).

    OdpovědětVymazat
  3. Na komiksy nejsem, ale vidím v knihovně krásné kousky :) Jojo Moyes mě moc láká, zatím jsem její knihy nečetla, ale "chodím" okolo nich už hodně dlouho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Šárko :) Jojo Moyes si určitě přečti. Hlavně Než jsem tě poznala stojí to za to! A rovnou mít u sebe balíček kapesníků ;)

      Vymazat
  4. Komixy sice nečtu, ale ty hnihy za balíčkem jsou super :-)

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.

Autorská práva

Obrázky a anotace ke knihám pocházejí ze serveru bux.cz, databazeknih.cz, nebo goodreads.cz. V případě, že u fotografií není uveden zdroj, jsou mojí vlastní tvorbou. Všechny recenze a ostatní příspěvky zveřejněné na blogu jsou taktéž mojí tvorbou, proto je, prosím, bez mého souhlasu nekopírujte.

Archiv blogu