The Bronze Horseman

13.7.15



Jsem tu s prvním knižním tipem! 
Zhruba před 14ti dny jsem zhlédla video jedné booktuberky, která představovala knížku z e-shopu BookDepository. Jedná se o e-shop se sídlem v Londýně a velkým lákadlem mi na tom přišlo to, že neplatíte poštovné. Na stránky jsem ihned zamířila a hledala svoji knihu No. 1 - Měděného jezdce od Paulliny Simons. Samozřejmě jsem si jej ihned objednala v angličtině - rovnou všechny tři díly, jelikož celou sérii jsem si při čtení v češtině zamilovala.
Čekání na knihy jsem si zkrátila hledáním různých věcí o Měděném jezdci. Až jsem narazila na stránku s audioknihou, i když v angličtině. Audiokniha mi dělala společnost při opalování, usínání atd. Musím podotknout, že je to namluvené moc dobře. V tom slova smyslu, že angličtině jsem rozuměla a dabérka hezky pracovala s hlasem. Celkově to na mě zanechalo dobrý dojem. Možná až na jednu maličkost... A to tu, že několik "nepodstatných" stran bylo vynecháno. Takže se jedná o kratší verzi. Ale i tak audiobook doporučuji.
A zde přikládám odkaz, kde si knihu můžete poslechnout. Ať se líbí...

Mohlo by se vám líbit

0 komentářů

Používá technologii služby Blogger.

Autorská práva

Obrázky a anotace ke knihám pocházejí ze serveru bux.cz, databazeknih.cz, nebo goodreads.cz. V případě, že u fotografií není uveden zdroj, jsou mojí vlastní tvorbou. Všechny recenze a ostatní příspěvky zveřejněné na blogu jsou taktéž mojí tvorbou, proto je, prosím, bez mého souhlasu nekopírujte.

Archiv blogu