Na slovíčko s Rodaw

2.10.15

Zdroj
Minulou neděli jsem jela na návštěvu a zároveň na knižní sraz k Irči. Jak už jsem jednou zmiňovala, tahle akce byla plánována již mnohem dříve. Hned v tu chvíli, kdy jsme se prvně domluvily, mě napadlo, že by mohlo být zajímavé se Irči zeptat na pár otázek ohledně knih a čtení osobně. Otázky jsem si zapsala a čekala, až mi je Rodaw bude moci zodpovědět. Jenže když přišlo na věc, nezbyl nám vůbec čas na nějaký "rozhovor". Proto jsme se domluvily, že jí je pošlu mailem a Irča mi je pak pošle zpět. V průběhu týdne jsme to zrealizovaly a nyní se o to s vámi můžu podělit.


Kdy jsi začala se čtením ve velkém?
Už od dětství mám čtení moc ráda, ale opravdu číst jsem začala, když mi bylo asi 15 let. A to jen díky mé mamce, protože mě navnadila na Lisu Jackson, Johna Lutze, Tess Gerritsenovou, Barbaru Erskinovou a na další skvělé autory.

Kdo tě ke čtení přivedl?
Jak už jsem psala výše - má mamka a také moje babička.

Co ti čtení knih dává?
Čtení knih je pro mě chvilka relaxu. Chvilka, kdy se přenesu do jiného světa a vypnu... Ať čtu thriller nebo nějakou romantiku - to je vlastně jedno - vždy mi to dá pocit svobody a taky mi čtení dává dobrou náladu.

Je také něco, co ti čtení knih naopak bere?
Tak kdybych to chtěla říct škaredě, tak asi čas. To byl vtip samozřejmě... Investovat čas do čtení = skvělá investice. Takže mně osobně čtení knih nebere nic.

Máš nějaké vyšší ambice ohledně knih? (napsat knihu, pracovat v prostředí mezi knihami atd.)
Tak nikdy neříkej nikdy, uvidíme... Momentálně nic neplánuji, ale třeba časem něco bude.

Kdyby sis mohla vybrat - kterou knižní postavou bys chtěla být?
To je těžké... Asi žádnou, protože v mých nejmilejších knihách to hlavní postavy většinou vůbec nemají jednoduché!

Na jaké místo by ses ráda podívala, o kterém jsi četla ve knize?
Těch je opravdu hodně... Ale ze všeho nejvíc mě láká prostředí knih od Barbary Erskinové - takže Anglie. Drsná, divoká a nádherná příroda, moře, útesy... Tam by se mi moc líbilo.

Které knihy patří do tvé TOP5?
Další těžká otázka! Já jsem strašně nerozhodný člověk, takže je pro mě opravdu těžké vybrat jen 5. Ale dobrá, zkusím... Tak třeba: Nejtemnější hodina, Květy z půdy, Temné šílenství, Zahrada kostí, Na pokraji temnoty.

První kniha, která tě zrovna napadne a proč?
Měděný jezdec. Od neděle na ni hodně myslím. Stále ji mám v hlavě.

Které/-ou knihy/-u bys svým čtenářům doporučila?
​Za mě určitě doporučuji Nejtemnější hodinu. Nádherná kniha. Ještě nikdy mě nic tak nezasáhlo ...​ 

Mohlo by se vám líbit

1 komentářů

  1. To je pěkný rozhovor. :) Já jsem dlouho nesledovala žádné videa a vlastně teď jich také moc nesleduji, ale zaujaly mě ty od Rodaw, které srší optimismem. :) A pak Ohana má také dobrá videa. :)

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.

Autorská práva

Obrázky a anotace ke knihám pocházejí ze serveru bux.cz, databazeknih.cz, nebo goodreads.cz. V případě, že u fotografií není uveden zdroj, jsou mojí vlastní tvorbou. Všechny recenze a ostatní příspěvky zveřejněné na blogu jsou taktéž mojí tvorbou, proto je, prosím, bez mého souhlasu nekopírujte.

Archiv blogu