Opět ve svém živlu!

19.8.15

Začátkem srpna jsme se s přítelem vydali na menší dovolenou do Jeseníků. Jako správný čtenář a knihomol jsem nechtěla podceňovat situaci a raději jsem se zásobila jednou knížkou v papírové podobě (Dítě číslo 44) a také čtečkou. Protože co kdyby nám počasí nevyšlo a túry bychom absolvovat nemohli?!
Jenže počasí nám přálo a já byla ráda, že se po celodenním výletě můžu natáhnout a nic nedělat. U čtení jsem vydržela jen chvíli, poté se mi zavíraly oči.
Po několika euforických dnech jsem se vrátila opět do reality - kruté. Navštívila jsem jen tak ze zajímavosti stránky mojí VŠ, kde jsem se dozvěděla, že mě za pár dní čeká důležitá zkouška z Mikroekonomie 2. Tím pádem veškeré plány se čtením šly stranou a já se ponořila do tajů poptávek, nabídek, rizik a dalších "zajímavostí". Nechtěla jsem přípravu totiž podcenit.
Nakonec se moje píle vyplatila, zkoušku jsem složila úspěšně a já se konečně můžu naplno věnovat blogu, čtení, recenzování atd, protože další semestr mi začíná až třetím týdnem v září.

Mohlo by se vám líbit

2 komentářů

  1. Taky jsem na dovolené nepřečetla ani řádku, přestože kamarádka jednu knížku přečetla. Nemohla jsem se vůbec soustředit, takže to nemělo cenu lámat. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Někdy to prostě nejde. Buď únava, nesoustředěnost atd. Zato pak si to člověk vynahradí. :-)

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.

Autorská práva

Obrázky a anotace ke knihám pocházejí ze serveru bux.cz, databazeknih.cz, nebo goodreads.cz. V případě, že u fotografií není uveden zdroj, jsou mojí vlastní tvorbou. Všechny recenze a ostatní příspěvky zveřejněné na blogu jsou taktéž mojí tvorbou, proto je, prosím, bez mého souhlasu nekopírujte.

Archiv blogu